Gazdasági probléma MINDEN korosztály számára...
 

Gazdasági probléma MINDEN korosztály számára...
(Szerző: Szlobodnik László - 2011.12.16.)


Pár napja kimentem, hogy veszek a gyermekeimnek egy-egy kisebb csokoládét édesség gyanánt. Választásom a kisebb, így árában is olcsóbb kategóriára esett. A meglepetés ekkor ért, ugyanis a legkisebb, így árában is elérhetőbb csokoládé csomagolása ugyan sprártaian egyszerű volt, de ezt az olcsóbb termékeknél már megszokhatta az ember. Azt, hogy aki ilyet vesz, az egy adott, esetünkben a magyar gazdaság nehézségei miatt van jó, hogy tudjuk, de még tudatják is velünk...
 

Eleinte mosolyogtam rajta, de hamar rákellett jönnöm, hogy nem vicces. Nem vicces, hogy akár egy gyártó, kereskedő ilyenfajta "gerillamarketinggel" éljen, de az talán még jobban felháborított, hogy a gyermekek is mihamarabb a TIBI vagy a BOCI helyet kemény gazdaságpolitikával szembesüljenek VÁLSÁG nevű csokoládészelet útján.

Gondolkodom. Mi még a Frakk ill. Vízipók meséin nőttünk fel, MACSKA, TIBI, BOCI nevű "vidámságot" sugalló csokoládékat fogyasztva. A mai gyermek már piciként eme szerény mennyiségű és méretű édesség mellett is nevelkedjen a "depressziósok" világa felé. A magyarság identitástudatunkat elvették, elveszik, ill. gyakorlatilag mindenünket. A gyermeki gondtalan csoki majszolást is... Meddig mehet még ez? Mi lesz tényleg a vége? ADÓ nevű kenyér, ahol a papír szerinti 1kg-os kenyér helyett esetleg járulékok levonása után csak nettó 0,5kg kenyeret kapunk 1 kg áráért? A magyar mindent elfogad, mindent tűr és mindenbe beletörődik...

 

szlobilaci

<<< vissza

 

 

   Minden jog fenntartva! - © 2012-2019